Volleyboll!

Idag har jag vart på volleyboll cup större delen av dagen. Vi var i södertälje för att spela om en plats i slutspelet imorn. Tyvär kom vi inte vidare, men vi hade kul endå!
haha, sista matchen vi spelade va emot ett jättedåligt lag (vet inte ens vart de kom ifrån) och vi var jätteflummiga för det var liksom sista matchen och det var redan klart att vi inte skulle få spela imorn. hah, aa så vi var väldigt oseriösa. Men det som var roligt va att det andra laget var jätteseriösa! :O
hahah, men vi vann iallafall och när vi skulle tacka för matchen så var det en tjej som blev skitsur, hon ba tog stats och slog typ det hårdaste hon kunde när jag skulle ta hennes hand. Sen börja hon typ grina också..
Kanske inte låter så roligt, men det va det då ;)


Hela laget som spelade idag, plus Elsie.


jag, Steffi och Sandra.



haha, jag.


Steffi servar.


Alla samlas, efter en vunnen boll.


haha, jag är berädd ;)


Elsie och hennes otroligt vackra ögon i bilen påväg hem.

Vad har ni haft för er idag?

Puss, Inez
 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

hur gick det? :)

2009-03-22 @ 16:48:36
URL: http://ccorwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0