Ling-ling I've got my bling-bling :]

Hejsan idag tänkte jag tillägna ett inlägg till er som gillar smycken. 
Vem tycker inte om att bära ett nytt armband, halsband eller  kanske ett par snygga örhängen!
Själv tycker jag att det är väldigt fint med örhängen.. men gissa vad!? Jag har en grymm nålfobi.
Så som ni kanske kan gissa finns det inte på världskartan att ta hål i öronen. Men självklart kan man komma med en lösning som enligt mig fungerar minst lika bra! Fejk örhängen. Den perfeckta lösningen! Det är både snyggt, nålfritt och ungefär samma pris som vanliga örhängen.

 Här har ni fyra exempel på fejkörhängen, snygga va? ;)
Dom här örhängerna finns att köpa på bl.a. Åhlens city, glitter och i stinsen.

För er som inte är intresserade av fejkörhängen har jag två tips på smycken som jag sett idag.

 Fina guld örhängen från H&M 19,50:- (köpta förra våren, sorry.)

 Leopard inspererat trä armband från glitter.

Todilodi // Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0