Hejjaghetermoaochiblandejagknasig :)

Hej alla coola , okej och alla mina geeks vänninor :P hah

Måste bara berätta en kul grej som hände när ja handlade med mamma idag!
Jag strå (pinsamtnog) och speglar mig i en sån där tv som sitter i taket där man kan se alla som går förbi.
Då kommer en liten bebis förbi och dens mamma å så helt plötsligt så pekar bebisen upp i tvn å skriker... MAMMA där är Moa. Åh ja ba fick panik ... skit läskit barnet vet vem ja e tänkte jag så ja peta på mamma diskret å ba: mamma hur känner vi de där barnet? Mamma vänder sig om för att kolla å då ser vi hur den fortfarande pekar och säger moa fast ja inte är kvar i tv å då säger barnrts mamma ja moa de e du x) hahah vi garva ihjäl oss!! ;)


Efter som det är så typiskt mig att göra störda miner så får ni en här. och så en hyfsad normal bild så ni ser att jag är människa x) haha

Pussochenkram // Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0