Tusilago och sol :D

Tjenare alla coolingar :)
Kan de bli mer härlit väder eller , snacka om att kunna njuta av dagen.!
Men jag kom på en sak... det är ganska svårt att veta va ni läsare tycker är kul att läsa om och efter som vi sällan får kommentarer så vet vi inte va ni tycker ;) så ja kom på en sak (som ja sa) , alla ni som läser de här kan vell va gulliga och skicka en komentar om de ni gillar/vill läsa, om ni vill ha mer bilder, tipps ah å sånt? så ska vi kan ta till oss de och göra en bätter och mer intressant blogg ;)

not so bad eller hur ;D pussenochkramen // Moa-Toa <3



Kommentarer
Postat av: Annika

jag tycker personligen att det inte går att säga vad man vill läsa om, jag tycker om att läsa det folk berättar liksom. tankar. det man känner för att skriva.

det som är tråkigt att läsa är "idag har jag...."-inlägg.

PUSS

2009-03-21 @ 22:02:52
URL: http://somannika.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Gillar din blogg :)

2009-03-22 @ 08:00:29
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0