T C !

 Tjinixen,
igår vad jag då i täby med josefine & annika
det var sjukt kul, jag hitta en jätte fin klänning, lägger upp bild!
även en sjukt rolig sak i typ leupard! hahah sjukt
de ville även at jag skulle lägga in några av skämten,
 Är ni beredda eller?!
jag har liksom stått & as garvat inne på H&M  och då säger jossan:
Men dulle gå & lägg dig,
annika ba: peta med vingret ner mot golvet!
(& för er som inte fattar , alltså som om jag var en hund)
hahah, nu kommer nästa!
Jag och annika står inne på bik bok ( även jossan men hon är i omklädningsrummet)
då säger annika åh vilken söt,  till en tröja,
då säger jag : tack! och hon bara kollar på mig, & jag ler,
och då fattade jag, jag trodde hon hade sagt vad söt du är! men hon sa ju till tröjan!;)
skiit kul, ah, sen kommer vi in i omkl... där jossan står och då har hon satt på sig en tröja som det ser ut som om hon har vingar, så leker hon att hon har det, alltså det var skiit kul då! (: <3 hahha
Det roligaste med dan var väl att jag skratta åt gullans skämt, hennes skämt är alltid så TORRA!, men nu skratta jag åt de!
Måste ha varit otroligt trött;) haha, nej men det sista skämtet kommer i nästa inlägg,
SÅ MISSA INTE DET! <3
haha, 

Kommentarer
Postat av: Annika

hahaha, så jäkla kul :)

nej dulle mina skämt är inte torra ;D

eller bara lite ibland men det är när jag är flummig :).

2009-03-19 @ 17:27:38
URL: http://somannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0