Suprice! (stavning?)


Här är vi, glada som vanligt ;)
Idag efter skolan åkte vi hem till mej (inez) och pluggade spanish eftersom att vi har spanskaprov på onsdag (suck).
Men nu är vi klara med det så nu är vi happy again :D

Som körbäret på toppen kom min mamma in i mitt rum när vi satt och pluggade med en suprice, två par örhängen :) tack mamma! <3



Sen vill jag också tillägga att Moas föreldrar kom hem från Danmark igår, så även hon fick en suprice! (kan det bli bättre?)
Hon har lovat att ladda upp en bild på den så fort hon kommer hem, så vi väntar med spänning :D


Kommentarer
Postat av: Annika

söta ni är :)

eftersom ni skrev stavning? i rubriken så kan jag berätta att det stavas surprise :)

puss på er!

2009-03-09 @ 20:25:11
Postat av: inez

tack annika, då vet vi i fortsättningen :D

kul att du kommenterar hihi (:

puss på dej med!<3

2009-03-09 @ 21:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0