Sunny Wednesday! :)

Go Kväll kära läsare!

Morse när jag vaknade var jag jätteglad!
Om ni kollar på bilden kanske ni förstår varför..

Jo, för när jag vinklade upp persienen (staving?) så såg jag med mina morgontrötta ögon en klarblå himmel! :D

Bara för att vädret var så vakert så gick jag upp lite tidigare än vad jag igentligen behövde. Så jag tog en lång och skön dusch, åt en grötfrukost och sedan hade jag mycke tid över..Så jag passade på att fota dagens outfit, så här har ni den ;)




Ganska tråkig om jag får säga det själv. Men iallafall :
-T-shirt från vero moda
-jeans från thailand (hålen gjorde sig själva när jag första gången när jag använde dom, böjde på knäna)
-Vit kofta som inte finns på bilden från Zara.
-Örhängen som jag har fått av mammsen :)

Om man ska sammanfatta med tre ord så blir det nog :
Bus (med tjejorna på rasten)
Skratt
ridning
(för den som vill veta så var det jättekul)

Hoppas ni också haft en bra dag!

Pusssss, Inez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0