Söndags frukost.

God morgon alla läsare!
Är det någon mer som håller med om att äta frukost kan vara riktigt jobbit.
För mig är det iallfall så, jag äter det liksom inte för att det är gott bara för att jag måste.



Så på helgerna brukar jag försöka göra "roligare" frukostar, För då har man oftast mer tid än på vardagarna då man slänger i sig en tråkig ostmacka och springer till skolan.
Då gör jag tillexempel pannkakor, smothie, ägg och bacon eller som idag, Fruktsalad.
(..och till det såklart en kopp forest fruit tea)






Idag hade jag banan, mandarin och äpple. Men det brukar bero lite på vad vi har hemma.


Så här blev resultatet, med lite yoghurt till :) Mumsmums..

puss, Inez

Kommentarer
Postat av: Annika

jag älskar frukost! :)

2009-03-22 @ 11:16:00
URL: http://somannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0