My super hero ;)<3

Hejhej. Dagens inlägg från min del kommer handla om en människa som jag beundrar väldigt mycket!
Jag beundrar dig pågrund av ditt mod, din styrka ... även om det säkert inte alltid känns så för dig så är du en väldigt stark människa som klarar och tar mycket mer än vad många skulle kunna ( t.ex. jag ;D) nee men jag tycker du är så himmla härlig, alltid humöret på topp och du vill aldrig dra in någon annan person i ett problem. En människa som du är värld allt gott och jag ska göra allt ja kan för att få det att bli så , för du är värkligen värld de!! Ja ja vet inte vad ja ska säga mer.. men jag vill värkligen att du tar åt dig de här för du är riktit jävla underbar vännen<3
Ja menar vem å då menar jag värkligen vem älskar inte Josefine "Dulle" Gustavsson?? <3 Ja älskar dig!
Sen att du har världens roligaste humor är ju bara ett plus ;) hah <3

// Moa :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag instämer helt, Dulle är världsbäst!!!!!

älskar er<333333

2009-03-17 @ 21:43:24
Postat av: inez

håller med!

Dulle är bara för härlig!

älskar dej vännen och ta åt dej!:)<3

2009-03-17 @ 21:48:36
URL: http://jimd.blogg.se/
Postat av: dulle

Tack, det värmer vekligen!

jag älskar er(: <3

ni är bäsT, det är ju ni som gör att jag orkar!

2009-03-18 @ 07:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0