Morgon skratt :)

God morgon allihops ;) nu sitter jag här i ganska så nyvaken och har redan skrattat så tårarna va påväg, kan bara menas med att det kommer bli en bra dag! Iaf jag tänkte dela med mig om det roliga (like a just to) det va nämligen så att jag åt frukost framför tv och då sappade jag runt lite. efter en stund kollade jag på en snutt där barn säger sina tankar om kärlek....då va det en tjej på kanske 6 år som skulle prata, och då sa hon såhär
- Kärlek är när man tycker om någon jätte mycket. och så burkar man ge saker till varandra! ...... (tystnad en lång stund) *sedan lyser barnet upp och säger* och så får man ju hångla också x) haha å de kom från en 6 åring!

Ha en bra dag så ses vi nog senare ikväll , och juste glömm inte att det är idag vi ska släcka alla lampor!
pussmedkram // Moa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0