Mitt första inlägg! uhh hoo!

Hejsan alla godingar, det är dulle som talar!;)
idag hände en sjukt rolig sak, måste bara berätta!
Jag,Marie&Agnes skulle på fotbollen i skolan idag(:
&jag förstårs hade ingen tröja med mig, &då fick agnes och marie gå hem till marie & hämta det innan vi skulle åka,
Men iaf, när vi var i omklädningsrummet så gav Marie mig min tröja då, och innan hela resar till fotbollen har vi typ hållt på att trakassera marie, haha, (hon garva själv) så hadehon även satt på sig sin tröja, sen började hon att leta efter sina shorts som hon skulle ha på sig;) & det rolig va att hon hittade inte de, och hade antagligen haft för mkt att tänka på ;) jag  & Agnes garva som fån åt na! (: det var göör kul, kanske inte låter så himlans kul! Men aja,
och alla ni som läser detta min kompis agnes kommer att lägga ut ett inlägg om mig, tro inte jga är dum för det!;) haha,
 A men hare så bra då! / ddd...ulle!(:

& då fick ni en liten sjuk bild av min kompis!(: <3  PS: hade ingen bild på henne ensam!(bilden är jätte gammal)
jap, då den bild på min sjuka kompis!, (gammal är bilden) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0