Måndagen den 23 februari 2009, ett datum jag alltid kommer minnas.

Jag slutade tidigare idag efter en jobbig idrotts lektion då vi sprang "jojo testet", man springer fram och tillbaka mellan långsidorna i gymsastiksalen och sedan ökar man tempot ju längre man springer. Alla 8or skulle klara till nivå 9, jag var jättenervös..men jag klarade till 9,5,3 = 2040 meter så nu är iallafall över, skönt! :)

Jag fick några önskemål från mina kära "kolegor" att jag skulle lägga upp bilder från den 23 februari, då vi hade en superkul dag:)..det var även då vi bestämde oss för att skaffa den här bloggen !
 Så här kommer några


Jaha, det va här vi spenderade en del av kvällen och hela natten, vi kollade på film och pratade mest, supermysigt!


Vi bestämde oss också för att, jag vet inte vad man ska kalla det,haha. men josefine och jag fick tema "pop" och Mois och Dulle fick "uteliggare/emo", sedan skulle vi fixa oss så vi såg ut så. haha, ibland måste man ju få ha lite kul!
 haha.


Moa och Dulle som uteliggare!


Jag och Josefine som popstars! haha.

Dulle och Josefine, haha diss eller vad?


JIMD!

Jag vill bara observera att vi är oseriösa, så vi ser absolut inte ut så här i vanliga fall! haha ;)



...Tadaa! och från och med nu är JIMD här med påhittat.

Dagen efter Badade vi i snön med pyjamas! hahah, det va askul :D..fast iskallt!




Nu ska fortsätta skriva om konservatismen (stavning?) ..suck -.-
Men snart kommer Johanna och det ska bli kul! :)

Puss //Inez

Kommentarer
Postat av: dulle

åhh vad jag saknar(: vi måste göra om det igen!(:

älskar er tjejer!<3

2009-03-12 @ 18:02:57
URL: http://jimd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0