Lördag, veckans bästa dag?:)

Godmorgon alla underbara läsare!:)
Har ni sovit gott?
Det har iallafall jag, inte för att jag drömde något speciellt men endå, haha ;)
Just nu sitter jag här och pluggar politik typ..jättetråkit. Men det är nödvändigt.
Senare ska jag hitta på något kul med denna underbara människa, just det Annika!:D


(bilden är från i sommras, ett av många fina minnen med dig!)

Ikväll är det också melodifestivalen som jag hoppas att de flesta redan vet.
Då ska jag och min familj till mina kusiner.
Jag hoppas att EMD eller Alcazar Vinner!


Men vad som helst kan hända.. haha, men det ska bli spännade att se vem det blir som vinner Melodifestivalen 2009!

Pussar //Inez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0