JOJO

                                                                                

hej alla glada!
haft en bra dag?
min dag har varit rätt upp & ner,
mkt som hände i skolan faktiskt,
hoppas det löser sig ;) jag älskar iaf er tjejer<3

Hursomhelst tycker jag att
Jojo, är en grym artischt som dulle skulle säga :P.
Hon har typ allt och hennes texter är fett bra (:
Älskar hennes kläder och utseende också ;)
Tipsar om låtarna get out eller too little too late,
jag vet att de är gamla men det betyder väl inte
att de inte är bra? pusspuss
josefine,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dej! :)

Allt med henne är typ bra!:D

Jag älskar dej josefine.

2009-03-11 @ 20:19:18
Postat av: inez

den förra kommentaren va från mej ;)

2009-03-11 @ 20:20:14
Postat av: inez

den förra kommentaren va från mej ;)

2009-03-11 @ 20:20:45
Postat av: Annika

jag vet inte så mycket om henne och är inte så förtjust i hennes låtar, förutom too little to late :). det är sååå fint i slutet när hon går upp i superhög falsett, hehe :). kram!

2009-03-12 @ 15:49:42
URL: http://somannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0