Jag vill ha!

Jag måste bara säga er att jag är väldigt stolt över mej själv..hahah
Men nu är det så att jag ska åka till sälen med min käre vän Johanna på påsklovet..och jag måste betala liftkortet själv.
Så därför har jag bestämmt att jag inte ska köpa något den här månaden och spara, och då menar jag värkligen inget!
Inga kläder, inga skor, inga smycken men guuud vad jag blir sugen!
Shoppa är värkligen något jag är i behov att göra, jag blir glad och vardagen blir så mycket roligare när man har nya kläder, skor eller något annat.

Men eftersom att jag har bestämmt det så håller jag på att kollar ut grejer på nätet som jag vill ha när jag få mer pengar :)



Från vänster
klänningen är från monkigirl.com
tunikan från asos.com
Jeansen från ginatricot.se
klänningen från asos.com

Ge mig!, Inez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0