Jag är ett tuggummi..

Hejsan! :)
just nu sitter jag här i min ensamhet för första gången på hela helgen, jag har som ni kanske kunnat lista ut sovit hos Moa hela helgen. Så det har varit full fläkt nästan hela tiden, men Vi hade jättekul! :D
Vi har blandannat, gjord en jättegoo frukostsmothie (stavning?), dansat, kollat på melodifestivalen och sjungit sjungstar :D
I fredags kollade vi också på två filmer, Napolion och Patrik 1,5. Hahaha Napolion är värkligen ett riktigt bra exempel på Min och Moas humor. Den är så tråkig så den blir rolig ;)
Patrik 1,5 var också jättebra. Patrik är så himla söt när han går från att vara värsta "gansetern" till att hjälpa grannarna att vattna blommorna, bara så charmig.

Nog om det. Imorn är det skola..suck! jag har värkligen ingen lust att gå till skolan. För en vecka sen va jag i Åre, längtar tillbaka:D därför tänkte jag bjuda på lite bilder därifrån.

1.vid avstigningen vid en av liftarna.           2.Morotskaka!


3.Min utsikt från mitt fönster en morgon.        4.Jag i backen


5.Lunchutsikt på toppen.                                                                   6. vackert med snö!


7.Bästa platsen i stugan enligt mej, med utsikt mot backen.


jaahopp, det va de ;) Hare bäst allihopa!<3
puss

//Inez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0