"Halv åtta hos mej"-Lär dig hur du lyckas på proven i skolan!

hejsan!
Har nyss ätit middag efter en JOBBIG träning! :O
Vi hade i och för sig bara träning hela laget mellan 16:30-18:00.
Men när klockan var 18:00 så frågade våran tränare om det var någon som vill stanna kvar och träna lite extra, och det gjorde jag (och johanna i en halv timme).
Måste bara säga er att det var asbjobbigt! Köra privat träning i 45 min! (efter johanna gick).
Så nu är jag heeelt slut! :D



..Men vila får man göra i himmelen, nu ska jag packa till resan till Göteborg imorn!

För er som inte redan vet så ska jag spela volleyboll cup där hela helgen, det ska bli kul kul! :D


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Medan jag åt kollade jag också lite på "halv åtta hos mej", programet handlar om att folk bjuder hem 3 främmande människor på middag. Hon som var värdinna idag hade satt upp menyn på en vägg. Menyn kallade hon för fusklapp och den var typ 1 meter i diameter. I bakrunden så finns det en kille som pratar, han drar också lite skämmt ibland och ett jag hörde idag lät så här:

Värdinnan: Det gär är min "fusklapp" och pekar på den.
Killen i bakrunden: Vilken stor! Barn där hemma, använd inte så stora fusklappar i skolan. Då kommer läraren garanterat märka dig! Förresten, använd inte fusklappar i huvudtaget! Skriv upp svararen på mobilen istället.

hahahahah, det tyckte jag jag jättekul!
Ni kanske inte tycker att det låter så kul, men det vare! :D

Nu måste jag packa! :D

Pusspåpannan, Inez


Kommentarer
Postat av: Ellen

SV: Ja, det tycker ja du ska göra. Säg till om de funka på dig med :)



Haha! de med fusklappen va ju bra ! ;)

2009-03-26 @ 23:10:19
URL: http://eesw.bloggerska.se
Postat av: Ellen

*det råkade bli fel blogg adress :$ sry. här är den rätta :p

2009-03-26 @ 23:10:58
URL: http://eswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0