gott och blandat.

heeej<3
Denna dag har jag varit tennis tränare som vanligt på
tisdagar, det var en aning segt idag men det är värt pengarna ;).
I helgen har jag varit med Linus som alltid och då träffade jag hans
farmor, farfar, kusiner med farbror och fru. Det var typ råkul!
Det ick faktiskt ovanligt bra, trodde att jag skulle göra bort mig
men nej, jag klarade mig :D. Alla var hur gulliga som helst.
haha en sak var lite kul faktiskt för en av kusinerna, en liten flicka på 3-4 år?
inte säker. Men iaf, vi satt och ritade några stycken, och då sa Emilia, Linus
lillasyster, att jag ska rita en häst och jag bah: OK.
Så då gjorde jag det. Hästen blev helt okej. Emilia sa att den var fin
och då sa kusinen: Får man säga att den är ful?
hahahahah stört kul! aja. hahah men sen igår så fyllde min lillasyster
Victoria år!, så grattis i efterskott gumman. Du vet att jag älskar dig.
Japp det var nog allt för mig denna gång. ha det så gott. Ta hand om er.
Ville bara säga att jag är ledsen Dulle för allt stulet! verkligen...
så en extra puss till dig. PUSS
josefine solberg

grattis världens bästa syrra!<3

Kommentarer
Postat av: my

den bilden e bäst när var det ?

till josefine s

2009-11-16 @ 16:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0