gamla, skämmiga minnen.

hej alla coola :) allt bra?
idag har min dag varit rätt seg.. Jag är nämligen tennis tränare
vilket oftast är rätt kul men kan även vara vääääldigt segt...
hursomhelst, jag skulle vilja ladda upp några bilder från sportlovet
där jag umgicks med bl. a Inez, Moa och Dulle. Vi sov över och hade super mys :D
så om du håller tålamodet uppe så kommer det såsmåning om med lite bilder!
men nu bara för tillfället ville jag bara visa en SKIT töntig bild från när jag, Annika, Inez
och Johanna gick i sexan, haha det bjuder jag motvilligt på kan jag säga!
pusspuss så länge, hare bäst.

/josefine

Kommentarer
Postat av: Anonym

men usch vilken bild jossan! hahah ;)<3

2009-03-10 @ 20:48:21
Postat av: Annika

hahahahaha, coola gänget :)

2009-03-10 @ 21:34:00
URL: http://somannika.blogg.se/
Postat av: agneskiiiey

hahahahahahaahahahahahahah GEEEKS!!!!!hahahah

2009-03-13 @ 16:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0