En Tisdag i Mars.

Idag har det varit en ganska skön dag, både i skolan och efter.
Vi hade bara musik och gick på teater, inte för att någon undrar men men,
jag måste bara säga att våran musiklärare är asball, men han ska typ sluta om en månad så det är synd.

Det här va vad jag hade på mej, inte så speciellt. men endå.


Efter skolan va jag med Moa, vi pluggade spanska idag igen, måste bara säga att jag är jättenervös inför provet imorn..önska mej lycka till! hihi, men det kan behövas.
Sen hade jag volleyboll, det va ganska flummigt hah.

Men när jag kom hem hade mamma gjort en jätte god middag, typ någon kyckling, salad och något hembakt bröd :)


PUSS //Inez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0