en stressig dag,..

Tja vakna rätt sent idag kan man väl säga, fast kag är ju rätt cp! råka ställa klockan två timmar för tidigt;) haha
men iaf jag vaknade så ringde min pappa, men så bara a jag kommer & hämtar dig om 20min, för vi skulle på fotboll, (brottby spelade i täby kyrkby) iaf  så finns det en kille som heter aik alltså man säger ajk typ när man säger han namn,
Då säger pappa : varför säger man bara inte aik! jag ba: faan vad skönt så skulle jag göra high five till pappa!
då blir den låg då sa han : down five! då började jag as garva ännu mer! ;) efter det var det ju stor handling med M & P
sen hem laga mat sen ska jag iväg om ett tag på träning, efter det blir det match direkt,(: sen ska vi kanske kolla lite på dam laget, Men vi får se!
Jag missar iaf one tree hill & Gossipgirl:/ !
Men men.. sånt är livet!


+ att jag var otoligt rolig på sms idag till agnes(: <3 hahahhaa
men hon skrev bara GEEK GEEK GEEEK hela tiden! men aaja,..
bild? jaaaaaadå det ska bli!

Kommentarer
Postat av: agneeeskiiiiy

asså du är för jävla geekig töönt ;)

2009-03-29 @ 16:49:44
URL: http://durkslag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0