En härlig torsdag!

Alltså det var sjukt mysigt jag moa & vikkis var på kina resturange idag och det var sjukt mysig och rolig dag!
Mkt skratt & prat,
Men moa drog ändå dagens skämt,
Alltså det hela börja med att jag och moa beställer två stora color, så säger vikkis: jag tar en liten för jag får så ont i magen,
Men så säger moa: haha nej det är bara för att du inte kommer runt med hela handen runt glaset med de stora glaset!(:
hahahah, det var sjukt kul, Men alltså vi drev ju, Men vikkis har så små händer! (även josefine)<3;)
här kommer lite bilder från dagen, även åkte vi hem till vikkis efterråt, och hon har sjukt söta småsyskon! ett av de kommer på bild!oscar ville inte vara med p bild;/ <3
sjukt jävla sööta!
 
titta bara på vikkis! hon ser fett cool ut,! haha faan vad vi skratta åt denna bild!

hahaha sjukt. alla vi har inte borstat tänderna! hahah, driver!
/josefine gustavsson( kallad dulle) för er som inte fattar;) <3

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Haha, härliga bilder x) älskar dej <33

2009-03-29 @ 15:38:59
URL: http://vickks.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0