dagens outfit, och gulliga gull<3

japp, så det här hade jag då på mig idag, tröjan kommer från H&M och mina leggings från gina ;)
Sedan ville jag bara ge er en glimt på mitt guldhjärta som hör hemma runt min hals som jag
fick när jag var sju år i Thailand, där träffade jag btw en underbar familj som vi står väldigt nära sen dess också(:
                                                  
ville bara säga att, Annika jag håller med dig och jag förstår dig.
                                                                         Det kommer att ordna sig vettu, jag älskar dig.
 pusspuss, josefine


Kommentarer
Postat av: Annika

du är söt.

och tack, väldigt mycket tack.

jag älskar dig också josefine.

2009-03-10 @ 22:07:42
URL: http://somannika.blogg.se/
Postat av: Amanda

Den där bilden på dig och Annika är så sweeeeet :)

2009-03-11 @ 14:41:02
URL: http://tamigtillkarlek.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0