Jahaa, vad ska jag säga nu...

Nu har jag absolut inget att säga.
Men jag ska försöka endå.
Jag kom hem från Ljusterö för ca 45 minuter sedan.
Stannade på donken på vägen hem med mamma.
The rest of min familj stannade kvar på Ljusterö..
Jag känner mig helt torr runt ögonen. Vet ej varför.
Men jag kan tro att det är solen som är den skyldige.
Har nämligen varit ute nästan exakt hela dagen de senaste 5 dagarna så det är väll igentligen inte så konstigt.
..Men jag har iallafall fått lite färg pga det.
Najsigt!
Jag älskar att vara brun.
Jag känner mig så mycket fräschare då och det är alltid ett plus!

Morgondagens planer ser först och främst ut så att jag ska träffa världens underbaraste pojke (:
Senare på kvällen sticker jag tillbaka till Ljusterö och då har jag förhoppningsvis också Johanna med mig!
Som ni säkert märker så så mycket som bor jag där ute på ön en mycket stor del av sommaren.
Men det är väldigt härligt där!


Bild från midsommarafton.

Så nu ska jag ringa johanna,
Puss, Inez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0