Första delen av bilder från gransnäs.


Första dagen, påväg till grillplatsen.

Jesper är grym.

Kristina och Göran som husen hette där några av oss bodde.

Annika,Hanna,Agens och Johanna påväg till Middag (lunch på smålänska)




Agnes är en cool (?) tjej.


Mina ben och målarfärg.

Kan det vara jenny och Sanna?

Bordsbön (..sång)

Jag och Johanna.

Jag sov uppe och Anna sov nere.

Mitt, Johanna, Hanna och Annas rum (..när det var städat (?!) )

Fredrik blev kastad i sjön innan middagen.

Roger Hjärta Hallo Kitty?

Gudsbilder (..min är längst ner i högra hörnet)

Fredrik fick sig en ny frilla med köksaxen.


Morgonandakt, alla är trötta.

Mer bilder kommer väll om någon timme om jag orkar, hehe.

Puss, Inez

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg in alla på facebook

2009-08-03 @ 18:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0