kommer inte på någon rubrik.

Ni får ursäkta för min dåliga uppdatering.
Hehe,  Det var väll senst i hmm tisdags jag bloggade.
Tur att jag har en duktig vän vid namn Moa som har skött bloggen sedan dess (:
Jag är på Ljusterö (...som vanligt).
Det har inte varit så bra väder de senaste dagarna.
Men jag har ju haft sällskap av Johanna sedan i Onsdags kväll så det har inte gått någon nöd på mig.
Johanna är verkligen en vänn värd guld för mig. Vi har kännt varandra i 12 ½ år och hon lyckas alltid få mig att vara glad!
Vi hade inte träffat varandra på ca 2 veckor!
Så när hon kom så kände jag hur jag bara helt plötsligt blev jättelycklig!
Vi har  dessutom världens sjukaste humor som få förstår sig på, men vi har bara för kul tillsammans!
Jag älskar dig vännen!

Okej tillbaka till det jag igentligen vill säga.
En liten kort förklaring på vad jag ( och Johanna) har haft för Mig (oss) sedan i onsdags.
I torsdags så vaknade vi ungefär vid halv elva och packade ihop en liten "strandväska" och gick till badplatsen. Där badade vi mycket och solade också en del. Det var faktiskt 21 grader i vattnet!
Sedan gick vi ungefär 2 km så kom vi till Linanäs där vi köpte en glass och en dricka var.
Efter en stund där kom mamma och pappa och skjutsade hem oss.
I fredags var det inte särskillt vackert väder så vi och min familj drog iväg på en Ålandstur fram och tillbaka.
(Vi köpte massa godis)
I lördags vaknade vi vid halv 12.
Sedan vet jag inte vad vi gjorde..
Dagen bara försvann. haha,
Kollade på filmer och badade lite i den lilla poolen.
Så igår så skulle Johanna bege sig hemåt. så Vi skjutsade henne till Arninge där hennes pappa hämtade henne.
Jag och resten av min nästan hela familj drog sedan iväg till Täby C och käkade wook och shoppade lite.
Jag köpte lite "bas" grejer. En svart trekvartsärmad tröja, ett vanligt blått linne och en vit t-shirt som det stod något på med färgglada färger.
Sedan handlade vi lite mat och åkte tillbaka till Ljusterö igen.
Puuhh, nu är jag klar (:

Kanske inte speciellt kul att läsa menmen..
Ni vet iallafall att jag inte är död nu..
Apropå död så börjar jag faktiskt bli lite trött på att det står om michael jackson över allt (..fortfarande).
Okej det var jättetråkigt att han dog men bara för det så måste inte varje tidning skriva om honom varje dag i nästan två veckors tid nu..
Någon som håller med mig??

Ha det bra allesammans så höres vi!
Har föresten fått tillbaka min kamera nu, jippi!
Så när jag kommer hem igen blir det lite bilder också :)

Puss, Inez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0