En dag i Väsby C och Kyrkan.

Hallå.
Idag har jag haft fullt upp igen.
Blev väckt av mamma klockan halv 9, för att vi skulle åka till Väsby C och köpa en ny konfirmationsklänning.
Så ungefär vid kvart i tio drog vi iväg.
jag hittade en ny rätt fort, ljusrosa med en "knyt-roset" på magen.
Sedan var vi inne i lite andra affärer också, så jag hittade en vit kofta med söta detalier och en ljusblå blus.
Efter det skjutsade mamma mig direkt till Kyrkan där jag hade konfirmationsträning. Vi körde igenom allt typ två gånger och jag tror det kommer gå bra imorn!
Efter det skjutsade Johanna hem mig så åt jag en macka för att sedan ta bussen till Väsby C (..igen) och möta upp henne och Olivia där.
Vi fikade/åt lunch, gick runt i lite affärer och så köpte Johanna klänningen som jag tänkte lämna tillbaka (..eftersom jag hade köpt en ny) av mig. hehe.
Sen tog jag bussen hem och nu har jag provat allt jag ska ha på mig imorn, bestämmt hur jag ska sminka mig och hur jag ska ha håret. Toppen!
Just nu värker mitt huvud sönder, men jag orkar inte gå och ta en huvudvärkstablett..(a).


Den rosa klänningen jag köpte, Det är även ett band som man knyter runt midjan.





Så det var min dag hittills,
Kommer förhoppningsvis lite bilder från "Miss Gransnäs" lite senare.
Puss, Inez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0