Tillbaka från gransnäs. (försenat inlägg från igårkväll)

När moa åker, kommer jag hem.
Vi hann träffas typ 3 minuter vid bussen när hon kom tidigare idag, Innan jag åkte.
Men iallafall, Jag ska säga er det att det va sjukt länge sen jag bloggade kära vänner ! :O
..Inte alls bra!
Men nu är det änu roligare att blogga när man inte har gjort det på ett tag.
Bilder kommer jag lägga upp massor kanske senare ikväll, men förmodligen imorn ;)
Jag har tagit ca 650 bilder så det kommer nog ta ett tag att ladda upp alla först på datorn och sen några här på bloggish.


Bild på moa och mig från i våras någon gång.
(har tappat mitt ena sånnt örhänge som jag har på bilden"/)


Ajaa, nu vet ni iallafall att jag är tillbaka!

Puss, Inez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0