O som i Onödigfakta

Hejsan svejsan :)
idag blev jag väckt.. som vanligt vid typ tolv.. låg kvar ett tag och sen gick jag direkt vidare till soffan och syrris och jag kollade på sex and teh sity (sko kartongen :D) aja de va kanske inte så nödvändigt för er att veta men nu vet ni endå :P
ja och sen kan man ju undra var dagen tog vägen ? helt plötsligt var klockan 5 och ja va tvungen att gå och fixa mig.
Familjen åkte sen in till gammla stan och gick på en resturang som typ heter vapiano tror ja :P skit go mat!
Ah sen åkte vi hem och ja nu är jag här :P 

Har börjat få ett "problem" faktis.. jag har alltid varit en nattmänniska, asså jag blir typ aldrig trött på kvällen..
och nu när jag har friahänder att sova och lägga mig när ja vill så blir de typ att ja sommnar fyra varje natt och sover bort hela dan (dvs om jag inte blir väckt!) och nu på tisdag åker jag till gransnäs (villket skka bil kul!) men där går man typ upp jätte tidit :O Fast de kanske e lika bra att jag hinner vända tillbaka dygnet lagon till skolan börjar elr va säger ni? ;)

Oj de här blev långt och onödigt.. ah så för er som orkade läsa så ska jag inte störa mer :P
pussochkram // Moa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0