M Som I Moa! <3

god morgon alla som är vakna.. sovit gott?
idag blir det en hemma dag.. kanske låter tråkit i vissa öron?..
.. men jag har massa saker ja har tänkt att göra ;)
när vi va på ikea igår köpte vi bla isbits former som ser ut som fiskar (haha intressant att vata va!)
och jag som ÄLSKAR att sitta och tugga på is kom på de smartaste ever! :P .. jag har nu gjort roliga is bitar
asså typ i olika färger och med strössel i, haha ja borde få en midalj elr va tkr ni?
Sen så köpte vi också en ny symaskin igår som ja hade tänkt att prova..
men bästa av allt baka bullar :D haha spännande dag va :P kanske lite bilder i kväll, vi får vell se
tills vidare så får ni klara er utan mig ;)
slängkyss // Moa :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0