Ett kort farväl ... :P

Hej vänner :)
I morgon åker jag till österlen ;) att börja packa 23:20 när ja ska åka 8:00 e kanske inte ngn av mina bästa ideer, eller?
Och att hela min garderob skulle me va inte heller så populärt :P
Måste värkligen skynda mig nu, kommer troligen inte blogga något alls den här veckan för vi tar ingen data me oss...
Hoppa någon annan av bloggarna i JIMD har tid att skriva lite, men många av oss är ju bortresta och så som ni kanske förstår.. menmen, ha en super vecka utan mig.. pussar // Moa :)<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack vad kul att höra:) ha en fin lördag!!

2009-07-04 @ 10:02:46
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: Maria

Hej. Jag tänkte lämna ett litet avtryck när jag ändå var inne en sväng på din blogg :)

2009-07-05 @ 14:07:57
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: ronja

sv: aa det handlar om bygget. dom har planer på att sälja arnie, men om dom inte gör de ska jag kanske ha han på foder tills nästa sommar. jag får veta hur allt blir den 22. så jag får hoppas på det bästa!

<3

2009-07-12 @ 00:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0