Bilderna från the city


Vi va och provade lite skor, dom på bilden blev mina favoriter..

..Annika provade ett par andra och hon blev typ 2 meter lång. haha.

Sen hittade vi lite snygga brillor ;)

..Och ett par enu snyggare! :O

..Bussen påväg hem.

Nu håller jag på och packar till imorn (.,.känns som jag packar och packar upp hela tiden, men det är kul att göra saker så det får man väll stå ut med) Då ska jag och nästan hela min familj åka till Gbg.
Planerna ser ut så att det blir Liseberg imorn och på lördag Madonna ,Jippi!
Kommer hem på söndag, ha det så bra så länge!
Puss, Inez

Kommentarer
Postat av: Annika

nästan hela familjen? :O vem ska inte?!

sen har jag några synpunkter:

1. bilden på mig i klackar.. inte så snygg! haha ;)

2. bilderna på mig i solglasögon = skitsnygga!!!

3. bilden på bussen.. röd och tjocka lår, hehe.

2009-08-06 @ 23:22:25
URL: http://somannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0