Presenterna.


Massa blommor. lite lustigt att alla var rosa, hihi.



Guldhalsband, älskar det! från familjen

Silvrigt och blått armband. Från Alex (min lillebror) och han hade valt det själv, sötis!


Silverarmband med hjärtan från moster, morbror och kussarna.


Böcker från grannarna på Ljusterö. (..gissa vad hon jobbar som?..just det biblotikarie ,hehe)


Sist men inte minst fick jag ett kort där det stod att jag skulle få åka till kolmården och vara med delfinerna en hel dag. Dvs kolla på show, mata, klappa och få lära mig lite saker om dom.
Fast när jag fick det trodde jag att jag skulle få ta med mig en kompis eller något, men jag ska tydligen dit själv!! :O
Då blev jag lite tveksam om jag verkligen ska göra det..(..annars ska jag typ få göra något annat)
Det var iallafall från typ alla, familjen, mormor, morfar, farmor och farfar.
vad skulle ni gjort?

Tack för alla fina presenter!

Puss, Inez

Kommentarer
Postat av: Annika

sv: nämen tack, vad bra att du tycker så :D

är du hemma nu? pösssssssssssss

2009-08-05 @ 16:22:56
URL: http://somannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0