Sommarn är tillbaka!

Hej igen. Nu var det några dagar sen ni hörde något från mig.
Jag har varit på Ljusterö och haft det riktigt bra med Jättefint väder, sköna dopp i havet och lyckade båtturer.
Min syster och jag tog skärgårdsbåten hem idag eftersom ridningen började idag efter sommarn (..men nu ska vi inte börja säga att sommaren är slut!..absolut inte!).
Det tog ett tag men till sist kom vi endå hem.
Det som var lite mindre lyckat var att min syster tappade bort sin mobil på vägen,
Men om hon har tur får hon säkert tillbaka den!
Aja, sen var vi iallafall och red. Sen kom annika till mig (jippi!), vi tog en promenad. Sen lärde hon mig hur man laddar upp bilder på face book (hehe). Annika är en kul filur (..haha nästan lika kul som mig..).
Vi har flummat rätt mycket den här kvällen och haft grymmans kul ;)

Just nu sitter jag och käkar ostbågar (?!). Jag var hungrig och jag orkade inte göra macka, hehe.
Annika vill att jag ska fortsätta ladda upp bilder på face book (själv!!)..men nej jag tror jag hoppar det (a).
Tänkte kolla runt på lite kul bloggar istället innan jag ska kolla på lite paris hilton BFF.






Snygg baddräckt x) haha, det är en våtdräckt.

Sov gott, Inez


Kommentarer
Postat av: Annika

snygg tröja på första bilden!!!!

2009-08-06 @ 00:15:44
URL: http://somannika.blogg.se/
Postat av: inez

alltid :)

2009-08-06 @ 00:23:33
URL: http://jimd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0