Jag somna om..

..efter jag skrev det senaste inlägget och vaknade 50 min innan mitt tåg skulle gå!
Men jag fick inte panik..jag gick ner i lugn och ro och gjorde mannagrynsgröt (..mums!) och klädde på mig och fixade mig på 15 min för att sedan gå till tåget där jag mötte upp Annika och vi tillsammans åkte in till staden.
Där inne spenderade vi ca 5 timmar innan vi begav oss hemmåt igen.
Jag hade redan bestämmt mig innan att jag inte skulle köpa något, men jag kunde inte hålla mig när det var rea på monki så det blev en tröja för 45 kr (!!) där, ett riktigt kap x).
Annars så har jag även kommit på att jag kan göra en lite skumm grej med ögonen, går tyvärr inte att förklara hur jag gör men aa, bara så ni vet.
En annan sak som jag passa på att berätta (..som jag kanske har sagt förrut) att jag är extremt bra på att prata om onödiga saker..sen om man ska ta det som positivt eller negativt är upp till en själv..haha.

Några bilder kommer snart.
Puss, Inez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0