Jag kan underhålla mig själv.

Jag är jättetrött. men jag orkar verkligen inte gå och lägga mig.
Men det är en sak jag inte fattar..
Hur kan jag vara trött när typ det enda jag har gjort idag är att sitta i bilen i nästan 7 timmar streck (det var stillastående kö..-.- )?
konsigt ;)

Men en bra sak är iallafall att jag känner mig på bättre humör nu.
Anledingen är lite konstig men det är nämligen så att jag berättade för Annika att jag hade skrattat (..åt iblanad roliga saker och ibland ingenting) i 1½ timme idag i streck påvägen hem från Göteborg, dom enda undantagen under den tiden var när jag vara tvungen att andas.
haha, det är så himla kul att skratta!
Fast helst ska man ju skratta med någon, men det går bra själv också. hehe.
Tillslut tröttnade resten av dom i bilden på att höra mig garva, då fick jag sitta med huvudet i kudden så att det inte hördes lika mycket. haha..enda tills dess jag slutade.
Puhh..! (..så kände jag då).

Så nu ler jag till och med nästan. hehe i min ensamhet.



 Bild från i juni , Saknar mitt hår som jag hade innan den dumma frisören klippte av  allt för mycket..


Det här blev ett väldigt osammanhängande inlägg, menmen.. haha.
Puss, Inez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0