Inomhusdag.

Jaha, nu är den här dagen redan slut känns det som.
Sen jag skrev senast har jag bara suttit bänkad vid sims 3, hehe.
Man fastnar så himla lätt i det där spelet!
Vädret har ju endå varit så tråkigt idag så då kan man ju passa på och göra lite "inomhusgrejer"
 som typ att sitta vid datan.
Men för ungefär en halvtimme sen kom min syster på att vi kunde baka morotskaka, så nu är den i ugnen.
Visar hur den blev sen när den är klar!
Annars har jag inte så mycket mer att säga..
..eller joo, Moa och gransnäs 3 är hemma om ca en timme :)
jippi!

Provade att ha texten så här i mitten nu, tyckte det var snyggare.
Ska jag fortsätta med det eller ska jag ha som vanligt?
Vad tycker ni?

Puss, Inez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0