If god had a name.

Nu sitter jag här fruktansvärt trött och har  fortfarande ont i huvudet, ipren hjälper ju inte!!
Men ´nu ska jag inte hålla på att klaga, för idag har jag ju konfirmerat mig.
Jag var väldigt nervös i början av konfirmationen.
Jag skulle inte säga så värst mycket, bara typ 2 meningar i välkommstalet..
Men endå.. jag var det första som skulle prata, därför var det som sagt lite pirrigt.
Men jag tror trotts allt att det gick bra!
Efter konfirmationen så åkte jag hem och åt middag med min lilla släkt.
Familjen, min morbror, moster, mina två kusiner, mormor, morfar, farmor och farfar.
(bilderna är i fel ordning, men jag hoppas det går bra endå)

Alla utanför kyrkan efter konfirmationen.






Handpåläggning



Välkommstalet






Hela släkten förrutom jag som håller på och förbereder mig.


Mina syskon och kusiner.

Lägger in Bilder på mina presenter som jag fick snart.
Puss, Inez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0