Home sweet home <3

Ja jag är tillbaka från 2 helt sjukt underbara veckor! 
Alla ni i läger tre va värkligen super mysiga tack<3
Kom hem i tisdags men jag har värkligen inte haft ork att skriva, men nu är jag
TAGGAD! ja skulle ju faktis kunna berätta lite kort vad jag har gjort dom senaste
dagarna ;)

Onsadag- Blev väckt halv 4, inte bra moa men jätte skönt!
Den dagen gick fort kan man ju säga :P satt och kollade på tv3play
alla avsnitt av Paris BFF, :)

Torsdag- vaknade motvilligt av veckarklockan halv tio kyrk träning
vid tolv, känndes bra att få träffa nåra av alla igen <3 Ah och sen vet
ni ju resten typ, va me inez i täby och hittade konfirmations kläning :)
(tack vännen för du stod ut med mig!<3)

Ja och sen kommer ju idag då jag var tvungen att gå upp halv 8 :O
kyrk träning vid 9 men de känndes bra efter ja kom dit så :P
Sen rästen av dagen har jag och min syster bakat in för gästerna
i morgon.. Eller okej jag ska vara ärlig hon bakade och jag åt smet ;) hah
ah och nu sitter jag här ska ladda upp bilderna från gransnärs på datan och sen får v se ;)

pussochhejleverpastej// Moa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0