hej

Hejsan alla underbara!
nu är jag hemma igen.
Moa köpte en klänning, efter minst ett besök i nästan alla affärer. Puuh!
Lite ont i fötterna har jag fått, men det var det värt.
Moas klänning var jättefin och vi hade superkul med mycket skratt!
Hittade dock ingen väska, eller rättare sagt, jag letade inte, hehe.
Det får bli en annan gång.
Men jag blev otroligt sugen på att köpa nya skor! hittade så många fina!
Men det får bli nästa månad , hehe.

Snart ska jag iallafall äta, sen bär det troligtvis iväg hem till Moa.

Puss, Inez

Kommentarer
Postat av: Annika

sv: jag meeeeed! eller ja jag gör det hela tiden så ;)

2009-08-13 @ 22:34:25
URL: http://somannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0