Göteborgstrippen.

Nu är jag hemma igen. Tänkte ladda upp lite bilder från helgen i Göteborg.
Glömde tyvärr kameran i lägenheten när vi skulle till liseberg så därför finns det heller inga bilder där i från.
Madonna var grymt bra enligt mig även fast hon hade fått sämre resentioner av tidningarna.
Seriöst hon är 50 år och skuttar omkring på scenen som en dåre samtidigt som hon sjunger, inte många som slår henne!


Så här fint såg det ut i baksätet där Sarah och jag satt

 
Det här blev våran göteborgspose


Godis på morgonen hehe


Lägenheten, rummet där Sarah och jag sov. ja på soffan och sarah på extrasäng.


Vi bodde i magnus Carlssons lägenhet (!!). haha


Pelle svanslös


Åt frukost på Gothia


pannkakor och vattenmelon. mumsig frukost!


Sajtsingbåt som vi åkte med, det var faktiskt rikigt kul!


När vi åkte under göteborgs lägsta bro så fick alla sätta sig på golvet i båten!


Ullevi 2 ½ timme innan konserten började


hennes entre!


Scenen var riktigt snygg!


Full fläckt!









Syster och jag när det var slut!

Där fick ni en liten smackbit av min helg, snart komemr Johanna hit. Sen ska vi åka till Skavlöten och träffa lite konfafriends :)

Puss, Inez

Kommentarer
Postat av: gustav

hahha.. sreiöst asso jag och anders var också där ;P

2009-08-13 @ 10:55:31
Postat av: inez

aha vad kul, menar du på madonna eller i göteborg?

2009-08-13 @ 11:54:42
URL: http://jimd.blogg.see
Postat av: gustav

vi stog längst fram på madonna ;)

2009-08-13 @ 15:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0