Godmorgon alla morgon pigga..

..Nu borde ni tro att jag är helt dum i huvudet som är uppe så här tidigt på sommarlovet.
Men nu är det nämligen så att jag inte har gått upp så här tidigt frivilligt..
..för..
..Nu ska jag lära er en sak som är värd att veta...
..Somna aldrig med tuggummi i munnen!
Jag vaknade för ungefär 20 minuter sen av att jag hade "fastnat" med ovansidan av min hand på min lugg.
Konstigt tänkte jag, så jag gick upp och kollade mig i spegeln.
Då ser jag min lugg som ett trassel med hår och Tuggummi (!!!).
Jag började faktiskt asgarva i min ensamhet.
Det är ju lixom en sån grej som aldrig händer, ofta man smetar i tuggummi i sitt eget hår ?!
Så dom senaste 20 minutrarna så har jag stått i badrummet och försökt klippa (?!) bort allt faststelnat tuggummi.


Usch vilket trassel!
Men här har jag lyckats fått ut nästan allt. Jag var nämligen tvungen att blöta upp hela luggen i jättevarmt vatten eftersom att tuggummit hade stelnat. Haha.


..Och nu kan jag inte somna om, även fats jag är trött..suck!!

Ähh, får väll se vad jag hittar på.
Puss, Inez


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna duschgel & body lotion från a-store..



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-duschgel-body-lotion.html



var gärna med :)

2009-08-06 @ 09:53:59
Postat av: Annika

hahaha inez då

2009-08-06 @ 10:04:33
URL: http://somannika.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, mysigt! ;)

2009-08-08 @ 17:31:16
URL: http://hejhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0