Disktrasa!

Ikväll har jag..

-Gått promenad till Moa (..Ormsta) med Sarah och Penny.

-Bakat klart morotskakan.

-Kollat på Paris Hilton BFF finalen med sarah i min säng och ätit morotskaka och drukit te till det.


Dialog
När vi skulle få ut Morotskakan ur formen (..som för den delen ser ut som en lisebergskanin med öron och hela tjosan, hihi)..

Inez- Kakan kommer gå sönder, öronen sitter fast i formen!
Sarah-Disktrasa!
Inez-Vadå disktrasa??
Sarah-Joo, men vi kan använda en disktrasa så att öronen på kaninen lossnar från formen!
Inez-Men nej, det går ju inte..
Sarah-Men det funkar juu på sånna dära leksakstatueringar! :O

Kan förstå gott och väl om ni inte tyckte det var kul, men det var det då!
Ni skulle sett hennes min när hon fick ideen om att använda disktrasan, haha.


Så här har jag sett ut typ hela dagen, ruffsigt hår, inge smink och mjukiskläder.
Det kändes som om jag var hemma från skolan och sjuk typ..
..Men det var endå ganska skönt att ta det lungt en dag.


Men Imorn vill jag hitta på något!
..Får se vad det blir då.

Puss, Inez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0