A piece of Moas Ipod







Nu är jag hemma från Moa igen.
Vi gjorde inte speciellt mycket, men det är alltid lika trevligt endå!
Bara att  umgås och ha det lite mysigt är bra ibland, hehe.


Imorgon är det sista riktiga dagen på sommarlovet! snyft..!
Sen är det bara tillbaka tillvardagen igen..
Skönt, men endå sjukt jobbigt!
Man skulle ju inte vilja ha lov hela tiden, då tröttnar man.
Men bara tanken av att man ska tvingas upp på morgonen och gå till skolan
får mig att sucka..

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, antingen rita
eller sätta på mig myskläder och  lägga mig i sängen och kolla på något som finns på tv3play..
hmmm..jag tror det blir tv3play..mysigt när man hör regnet utanför fönstret.
Men först måste jag bara kolla in lite bloggar..hehe.

Något som är klart iallafall är att det inte
blir något mer bloggande idag.
Så då får jag passa på att säga godnatt och sov gott!

Puss,Inez




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0