I'm back!

Hej älskade blogg.. jag har värkligen saknat dig. Ja vet har varit en riktit dålig bloggare senaste dagarna.. skäms Moa!!
Men nu är jag tillbaka och jag lovar att vara en riktit duktig bloggare medan Inez är i fjellen ;)
Nu är det påsk som dom flästa som är lite smarta märkt. Själv har jag haft hitils en riktig toppen vecka.. Massa kul med vännerna och i tisdags var jag på konser och såg miss Li , den var faktis jätte bra plus att jag fick gå och mysa runt på götgatan vilket är toppen. Och juste jag fick med mig ett par vår skor hem också :)

Idag där imot har jag först spenderat förmiddagen med Inez (vilket ni säkert redan läst om) och efter de drog jag och pappa på Hockey ;) för er som inte vet brukar jag och min pappa åka och kolla mär SSK (södertälje) spelar, fråga mig inte varför just SSK ... för då kan ni inte få ett svar ;) Ne men det var jätte kul speciellt efter som vi van kvalserien :D


Haha är man ett fan så e man ;)
I morgon ska jag och min familj ut på äventyr , hah ne då men dom har en "överasknings dag" för oss , vilket ska bli lite kul .. Dock vet jag inte hur sent det blir men jag ska försöka att hinna blogga. Jag har ett par riktit roliga historier från hockyn att berätta, men det får bli en annan dag för nu vill jag sleepa lite ... Pussmedkram // Moa :)<3

Kommentarer
Postat av: AnnaH

sv: Jovisst, :) Men samtidigt vill jag visa min tatuering, och vara stolt för den ! ;D Jag vill juh som inte ha något stort, bara en liten sak :)



Kram !

2009-04-10 @ 01:55:43
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Inez

Hahha, Moa x)

För er som vill veta sa Hon precis innan hon skulle till hockeyn att det fanns en tröja som det stod "I <3 SSK" och så sa hon också men den ska jag inte köpa x) hahah, lite roligt.



Men den va fin! :D

2009-04-10 @ 08:19:00
URL: http://jimd.blogg.se/
Postat av: Annika

du är gullig

/ från en inte så hemlig beundrare.

2009-04-10 @ 10:50:09
URL: http://somannika.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

> Kom in och lyssna mitt band vetja!

Tyck till & lägg oss på minnet, shadow of the room :)

checka videorna på myspace eller i bloggen.

2009-04-10 @ 16:08:56
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0