I'm back (:

Hej allihopa!
Nu har jag kommit hem från London, eller det var några dagar
sen, menmen. Det blev mkt gå i London så en del ont i föterna fick
man... Men det var det absolut värt! Jag fick se Big Ben, Piccadilly circus,
åka London eye (!), åkte dubbeldäckare,
äta english breakfast, shoppa, gå in på en sånhär
läskig källare som typ ett spökhus
 med liveskådespelare som kom så nära att man kunde känna
andetagen mot sin hud.... Jag kan medge att jag gick i mitten av Maria och
Greger (föräldrarna) och typ blundade nästan hela tiden, men ni anar
inte hur läskigt det var :S...
Sedan besökte vi även madame toussaude. Det var häftigt för vissa
dockor såg verkligen verkliga ut!.
När vi kom hem kom Linus och hela familjen utom chrille och
Gissa om jag hade saknat Linus och om jag blev glad!? :D
Det var väl ungefär allt om min resa och nu ska jag ut och springa.
Vill bara meddela att jag har blivit nyttigare och äter inget godis eller
annat onyttigt. vadå stolt. hah.
men ni får ta det lugnt och skönt så hörs vi!
pussar o kramar.
josefine     

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

sv; ja, B&J är livet :D

läget?

2009-04-19 @ 11:45:29
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: tack så mycket inez! :D

2009-04-19 @ 17:41:19
Postat av: MOA

oj skrev kommentaren över men min adrees och sånt shit kom inte med^^ haha

2009-04-19 @ 17:41:53
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0