skavlöten!

hejsan,
idag har vi typ alla varit på skavlöten, faktistk kul, Förutom att jag skulle kunna döde en som var i min grupp !:/
jätte irreterade person alltså, Men slut prat om det,
iaf efter att vi alla hade slutat, stannade jag,emma,marie,simone,anna,maja,simon,david,emanuel ebba, kvar där & bada det var svin kallt:)
Men alltså det värsta var att jag typ blev i puttad i vattnet(+ att jag inte ville att mitt hår skulle bli blöt,)
Men aa, amma blir as rädd & bara hoppas i när emanuel kommer springandes, och ajg vet inte vad jag sa göra, så du kommer han från ena sidan och jag är tvcungen att gå väldigt långt ut på ena kanten, för det satt tjejer i mitten,
Aaa och ni tror inte jga halkar i? jo det var ju de jag gjorde;) hahahah, skrek as mkt, men sen basta vi as skönt!
plus att en annan rolig sak hände, men de får ni reda på min kompis blogg,! ABOUTEBBA.blogg.se (: kolla, ni missar nått annars;)
annars då , har ni haft en bra dag eller?(: <3
bara för att bild på mig & moisen!;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0