Oups..

Sorry för att det inte kom några bilder igår.
Tiden gick fortare än jag trodde.
Men jag kan försöka sammanfatta min vecka i Sälen.

-Mycket skratt, Johanna och jag har en humor som ingen annan förstår.

-Vi har lekt i transportliftarna mellan tandådalen och hundfjället. haha, ibland kan det gå lite sådär när man ska åka baklänges tillsammans på samma knapplift.

-Vi har ramlat massa gånger när vi har varit på besök i de trädtäta skogarna eller i puckelpisten.

-Vi har blivit raggade av liftkillarna *oseriöst* hahah.

-Ätit massa godis, oupss (A)


vårat rum. Jag kan faktiskt avslöja att det inte va så här "fint" hela veckan.

Johanna sötisen första dagen när jag faktiskt var så duktiig att jag inte glömde kameran..
som jag tyvärr gjorde alla andra dagar.


ser ni hjärtat?


Johanna, Platt och lockigt.


I fredags fyllde hon även år! Det firade vi med tårta och senare på kvällen ett resturangbesök på Harry's.

..Och det här va vad hon fick av hennes familj och mig.
-En hårfön (som vi frostade av frysen när vi skulle åka hem med, haha)
-Ett kort där det stog att hon skulle få moppekort på.
-ett par blommönstrade ballerina skor, av mig
-En hästafisch från Filippas (hennes lillasyster, 7 år) tidning, av Filippa.
-en liten färgglad teckning, även den från Filippa.


Johanna och jag på Harry's. Fråga mig inte vad jag har gjort med mitt hår..ser ut som om jag har fastnat i en elvisp eller nått?

Middag. Det va gott!

Efterrätten. Mörkchokladmosse, något ovanpå som smakade kaffe och vinbär på toppen.
Det va gott men vääldigt mättande!


Så, det får räcka med bilder.

Dagens planer än så länge ser ut så här:
-fixa och klä på mig. Apropå kläder, jag måste införskaffa nya!
-Äta frukost.
-Jobba lite i matteboken, mycket tråkigt men också väldigt nödvändigt.
-Träffa moa och öva på svenska talet.
-träna.
-välja kläder till imorn.
-duscha.

Puss så länge, Inez
-Sova.



Kommentarer
Postat av: dulle

asså inez det är sjukt, vi har varit på samma ställe i fjällen(: hahaha, jag och min kusin lekte med i släpliften mellan tandådalen och hundfjället! (: haha

2009-04-19 @ 11:50:27
URL: http://jimd.blogg.se/
Postat av: Inez

är det sant?

Jag viste inte att du va i sälen :O

haha, vad kul :)

2009-04-19 @ 20:44:19
URL: http://jimd.blogg.se/
Postat av: dulle

haha jaa!(:

visste inte heller att du skulle dit;)

<3

2009-04-19 @ 22:09:29
URL: http://jimd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0