Lite tankar och bilder.

Hejsan!
Jag har märkt att jag blir lite stressad av bloggen faktiskt "/
Inte bra. Så jag kommer nog försöka ta det lite lugnare och därför kanske inte skriva eller lägga in ilder varje dag. Men hyfsat ofta endå :) På lördag åker jag till Sälen med Johanna så då kommer jag inte kunna blogga på en hel vecka så det kanske blir bättre efter det. Men anledningen till att jag blir stressad är för att jag tycker det är kul, och det är ju endå bra :D

Så vidare till det som det här inlägget ska handla om :)
Igår till idag sov jag, Annika, Dulle och Amanda över hos Vickan. Det var mysmys med singstar, film och skratt :)
Vi skrev även ganska mycket i den stora boken Annika fick av oss.


Utsidan på boken. Inte så "pyntad" enu men det blir det nog ändring på inom en snar framtid.
Om ni undrar vad den där fläcken är så kan jag berätta att det är cola som också ville bli sparad som minne.

Ett av uppslagen, vad trycks?





När jag hade åkt hem från vickan så var det nästan bara iväg till stallet på en gång.
Inte för att jag har tänk att skriva om hästar i den här bloggen så vill jag bara (som en engång förteelse) berätta att jag red en jättesöt häst idag som heter Peter, vi hoppade en liten bana och det gick jättebra! :)
Så nu är jag glad resten av kvällen bara för det :D
(det är inte jag på bilderna, men håller ni inte med om att han är väldigt söt?)

PussMedEnStorKram, Inez

Kommentarer
Postat av: Annika

*PÅSKMUST faktiskt :)

2009-04-08 @ 22:00:22
URL: http://somannika.blogg.se/
Postat av: Inez

hahah, förlåt annika jag ber så hemskt mycket om ursäckt ;)

2009-04-08 @ 23:10:25
URL: http://jimd.blogg.se/
Postat av: Annika

hahaha ;D

2009-04-09 @ 10:27:48
URL: http://somannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0