Linn Wallin.

Hejsan!
Jag har nyss kollat på Robinsson. Jag tycker det var bra att Jarmo vann över Billing i duellen. Jag står nog på Jarmos sida just nu, men jag tyckte inte Rafael skulle åkt!
Den som jag tyckte skulle åka ut är Cristian! Han är så himla onödig där! Han bara snackar skit om alla och tror att han är överlägsen. Hoppas han åker ut nästa gång!



Idag har jag iallafall varit med Linn. Det va kul, speciellt eftersom att vi inte hade setts på nästan ett år innan idag! :O
Jag hoppas verkligen att vi börjar träffas oftare nu gumman!
Du är trotts allt en del av mitt liv och vi har massa fina minnen tillsammans..



..Två av minnena som jag aldrig kommer glömma är när vi alltid uppträdde, sjöng och dansade för din mamma. Och de två sommrarna vi var på Gottland tillsammans. Haha, vi var ju coolast i stan.

Beso, Inez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0